torek, 1. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 1 ~ Tri smreke

Prvi dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"TRI SMREKE"
 

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- Sizzix Big shot
- lepilo
- papir "Gilded winter"
- bel scrapbook papir
- kristalčki
- siv/moder satenast trak
- 3d blazinice
- akrilne ploščice
- Memento- London fog/ Nautical blue
- UD - set štampiljk 4R
- Mavelu - set štampiljk  "Bela snežinka"
- MFT - "Stitched snow drifts"
- NP- "Pravokotniki s šivi A6"
- TBZR - "Smreki s šivi"

Recept:
Izdelave sem se sama lotila, tako da sem si vse sestavne dele, ki so zahtevali rezanje, izrezala s pomočjo Big shot naprave. Predhodno sem si izbrala tudi papir, ki sem ga uporabila. 
Na pikast papir sem prilepila zasnežen hrib in satenast trak, vse skupaj sem nato prilepila na osnovo za voščilnico  V desni del nad "snegom" sem  odtisnila napis, na levo stran pa sem razporedila tri izreze manjših smrek Ko sem bila s postavitvijo zadovoljna, sem dve v ozadju prilepila z lepilo, tretjo, tisto v ospredju pa s 3d blazinico, da je malce izstopala. S pomočjo štampiljk snežink sem nato ozadje dodatno zasnežila. Ker se mi je spodnji desni kot zdel nekoliko pust, sem na satenast trak prilepila tri kristalčke, ki so voščilnico zaključili v celoto. 


Video: 
 

Lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja

4 komentarji:

  1. Zelo lepi sta. Smrečice so res vrhunske. Vse skupaj si super skombinirala, še posebno barvo traku z odtiski.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo zelo lepo! Sama se gotovo ne bi spomnila, da lahko bunkice pritrdim tudi na trak ... :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, da si se lotila takšne serije in še izdelave videov. Voščilnica sta pa res lepi. Sploh kombinacija s temno modro mi je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  4. malce pozno odgovarjam na vaše komentarje, ampak se neprestano nekaj dogaja in ne uspem ... Hvala za vse lepe besede, upam pa, da vam bodo tudi preostale voščilnice všeč ;)

    OdgovoriIzbriši