četrtek, 24. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 24 ~ Ptičja hišica

Štiriindvajseti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"PTIČJA HIŠICA"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- Sizzix Big shot
- lepilo
- bleščice v lepilu
- papir "Gilded winter"
- krem scrapbook papir
- aplikator za nanšanje barv
- vatirana palčka
- Disterss ink -candied apple, vintage photo, frayed burlap
- NP- "Pravokotniki s šivi A6"
- TBZR -"Ptičja hišica pozimi"

Recept:
Iz izbranega vzorčastega papirja sem najprej izrezala dva parvokotnika s šivi iz krem papirja pa vse sestavne dele za hišico. S pomočjo distress blazinic sem pobarvala hišico, vejo in ptička. Na osnovo za voščilnico sem nato prilepila oba pravokotnika in v zgornji del prilepila vejo na katero sem "pripela" vrvico s katere visi naša ptičja hišica. Sledila je še postavitev snega in ledenih sveč, ki so na koncu s pomočjo tekočih bleščic dobili še dodatne lesk. Enega ptička sem postavila v krmilnico, drugega pa na vejo in stem je bila naša voščilnica narejena.

Video: 
 
 
                                                     Lep ustvarjalni pozdrav do jutri,
                                                                         Vanja

4 komentarji:

  1. Kako z veseljem sem pogledala današnjo objavo, saj bi se v tem času resnično bolj prilegle temp., ki delajo sveče kot pa ta "mlakuža":). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi sta, tako kot tudi vse prejšnje. Zdaj pa pogledam še video :)

    OdgovoriIzbriši
  3. joj kako sta srčkani :-)) Luštne ptičje hišice si naredila in voščilnice kot celota so fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  4. tole je pa tudi tako lepo, fajn ideja s svečami in vejo.

    OdgovoriIzbriši