torek, 22. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 22 ~ Rožnate sanje

Dvaindvajseti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"ROŽNATE SANJE"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- lepilo
- bel akvarelni papir
- roza trak
- 3d blazinice
- akrilne ploščice
- Versa Mark
- Embosing prah Silver
- grelna pištola
- bleščeč lepilni trak 
- Corner Chomper
- Distress blazinice -"Ripe persimmon", "Picked raspberry", "Seedless preserves"
- NP-"Naj praznično veselje"

Recept:
Akvarelni papir sem najprej odrezala na ustrezno velikost (nisem merila, ocenila sem tako na oko koliko potrebujem ;) ) S pomočjo Versa mark blazince sem na sredino odtisnila napis in ga embosirala s pomočjo srebrnega embosing prahu. 
Na vrečko sem odtinisla tri izbrane blazinice in jih poškropila z vodo. S pomočjo koščka plastike sem nato nanašala barvo na akvarleni papir, da sem dobila "packast" vzorec. Nanašanje sem večkrat ponovila, med posameznimi nanašanji pa sem si pomagala z grelno pištolo in kuhinjsimi brisačami, dokler nisem dosegla željenega učinka. 
Na sredino osnove za voščilnico sem prilepila bleščeč srebrn lepilni trak, pri tem sem si pomagala z ravnilom in svinčnikom, saj sem si narisala črti, ki sta označevali polje namenjeno lepljenju. 
Voščilnici in sam kartončeku z napisom sem dveh koncih zaoblila robova in tako dobila malo drugačno voščilnico. Na koncu sem na vrh prilepila še roza mašno in stem zaključila izedlavo voščilnice.

Video: 

                                       

Lep ustvarjalni pozdrav do jutri, 
Vanja

3 komentarji:

  1. Lepo "nspsckano" ozsdje in lep končni izdelek. Sem ugotovila, kako kompliciram z barvanjem ozadja, tvoj nasvet mi bo prišel prav.LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti sta :-)) Zelo všeč mi je popackano ozadje za voščilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti sta :-)) Zelo všeč mi je popackano ozadje za voščilo.

    OdgovoriIzbriši