sobota, 19. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 19 ~ Snežna eleganca

Devetnajsti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"SNEŽNA ELEGANCA"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- lepilo
- bel scrapbook papir
- kristalčki, sekvence
- vrvica
- akrilne ploščice
- Memento- London fog 
- HA - Red Royal 
- Archival ink - Black
- UD - set štampiljk 5R
- Mavelu - set štampiljk  "Bela snežinka"
- Inkadinkado - "Snowflakes"

Recept:
Danes imam za vas spet eno preprosto voščilnico. Idejo za izdelavo sem našla na spletu (če se ne motim jo je objavil Ustvarjlani dotik ob predstavitvi novosti v spletni trgovini, enkrat poleti :D ). Ker se mi je ideja zdela odlična, sem si rekla, da jo poustvarim tudi sama. S pripomočki, ki jih že imam doma :D Nastalo je kar lahko vidite zgoraj, spodaj pa vas čaka opis in video, kako sem se dela lotila sama ;)
Na manjši kos (9x12 cm) papirja sem najprej odtisnila sivo snežinko, čez katero sem nato s črno blazinico odtisnila napis. Nato sem s vrvico zavezala v mašnico. Vrvico sem na zadnji strani utrdila s pomočjo lepilnega traku. Z rdečo sem nato odtisnila še dve snežinki. Dodala sem nekaj kamenčkov, sekevenc in vse skupaj prilepila na osnovo za voščilnice

Video:
  

Lep ustvarjalni pozdrav do jutri,
Vanja

4 komentarji:

  1. Luštna, preprosta in super ideja, če rabiš več kosov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drži, primerna tudi za vse začetnike, ki nimajo toliko materjala kot me "izkušene" ustvarjalke ;)

      Izbriši
  2. Tudi ta me je navdušila in res primerna za "hitre" izdelave v večih primerkih:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo in zelo elegantno, primerno za serijsko "proizvodnjo". :-)

    OdgovoriIzbriši