ponedeljek, 7. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 7 ~ Okrasek

Sedmi dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"OKRASEK"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- Sizzix Big shot
- lepilo
- bel in moder scrapbook papir
- satenast trak
- 3d blazinice
- akrilne ploščice
- škarje
- lepilni trak z bleščicami
- HA - Silver
- Distress ink - Hickory smoke
- Mavelu - set štampiljk  "Bela snežinka"
- NP- "Krogi s šivi", "Tag z dodatki" 
- TBZR - "V gozdu"

Recept:
Izdelave sem se sama lotila, tako da sem si vse sestavne dele, ki so zahtevali rezanje, izrezala s pomočjo Big shot naprave. Bel papir sem odrezala na nekoliko manjšo velikost kot je osnova za voščilnico, nato sem po sredini prilepila še bleščeč lepilni trak, ki sem ga zaradi enostavnosti kar zavihala in prilepila na zadnjo stran papirja. tako pripravljen bel pravokotnik sem nato prilepila na osnovo za voščilnico.  Krog s šivi sem posula s srebrnimi snežinkami in mu dodala pokrajino, ki sem jo tokrat izrezala iz modrega papirja. Na pokrajino sem postavila par jelena in košute. Na drugi izmed voščilnic sem jima za popestritev dodala še rdeč srček. Da je iz kroga nastal okrasek sem uporabila zaključek taga na katerega sem pripela še mašno.

Video: 
  
Lep ustvarjalni pozdrav do jutri,
Vanja

Ni komentarjev:

Objavite komentar