torek, 15. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 15 ~ Želje za okenci

Petnajsti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"ŽELJE ZA OKENCI"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- Sizzix Big shot
- lepilo
- papir  BoBunny "Woodland winter", Authentique "Cozy"
- bel scrapbook papir
- 3d blazinice
- akrilna ploščica
- Memento- Parisan Blue
- UD - štampiljke z napisi
- NP- "Pravokotniki s šivi A6", "Romantični kvadrati"
- TBZR - "Snežinke male"

Recept:
Izdelavo tokratne voščilnice sem začela z rezanjem papirja na ustrezne velikosti. Papir s snežinkami sem odrezala na velikost 13x13 cm.  Rjav papir pa na 12,5x12,5 cm, nato sem s pomočjo šablone iz kompleta "Romantični kvadrati" izrezala štiri okenca. Kos papirja z okenci sem prilepila na papir s snežinkami s pomočjo 3d blazinic. Iz belega papirja sem izrezala dva kompleta snežink, ki sem jih prilepila na sprednje strani okenc. V notranjost okenc sem nalepila krogce z napisi in celotno "zadevo" prilepila na osnovo za voščilnico.

Video: 
    

Lep ustvarjalni pozdrav do jutri,
Vanja

3 komentarji:

  1. Pregledala vse; ogledala sem si video in prebrala vsa navodila - simpatično in zelo lepo predstavljeno. Hvala in lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši