petek, 18. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 18 ~ Najlepše želje

Osemnajsti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"NAJLEPŠE ŽELJE"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- Sizzix Big shot
- lepilo
- papir BoBunny "Woodland Winter"
- kristalčki
- satenast trak
- Distress ink (poljuben rdeč in zelen odtenek)
- Distress markerji ali distress blazinice 
- vodni čopič 
- akvarelni papir
- Archival ink
- NP - "Praznični jeleni" in "Rojstni dan"

Recept:
Na akvarelni papir sem s pomočjo Archival ink-a odtisnila sedečega jelena in njegovo praznično kapico. Samo sličico sem nato pobarvala s pomočjo Distress markerjev in vodnega čopiča (op. nisem profesionalka v barvanju, delam posvoje kot se mi zdi, da je ok). Lelenčka sem nato pustila da se dobro posuši, medtem pa sem se lotila ozadja. Izbrala sem pikast papir, ki sem ga odrezala na ustrezno velikost, nanj sem nato prilepila izrez napisa "Najlepše", ker se omenjeni napis ne izrezže v celoti (spodaji del ostane pripet na papir) sem se odločila da vse skupaj malce zakamufliram s pisanim trakom, ki sem ga prilepila, tako da sem ga zavihala čez pikast papir in vse skupaj pritrdila na zadnji strani z lepilnim trakom. Našega lušnega jelenčka sem postavila na sam trak le toliko, da sem videla kam bom nalepila napis "želje". Ko sem bila zadovoljna s samo postavitvijo sem napis prilepila na izbrano mesto. Na koncu sem prilepila še jelenča in nekaj pisanih kristalčkov in s tem je današanja voščilnica narejena.

Video:
    

Lep ustvarjalni pozdrav do jutri,
Vanja

4 komentarji:

  1. Jelenček Rudolf je tako simpatičen in tvoja postavitev in izbira papirja da piko na i celotni voščilnici. Hvala za video in lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za prikazovanja videa. Vse kartice so čudovite!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti jelenčki em vedno znova navdušujejo.

    OdgovoriIzbriši