nedelja, 13. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 13 ~ Smrekov gozd

Trinajsti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"SMREKOV GOZD"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- Sizzix Big shot
- lepilo
- manjši koščki/ ostanki  papir
- bleščice v lepilu
- akrilne ploščice
- različne barvne blazinice (HA - Soft sky, Pool, Soft Pool, Tide Pool)
- Mavelu - set štampiljk  "Božič pod jelko"

Recept:
Današnji recept je še bolj preprost kot včerajšnji. Sama sem za idelavo uporabila ostanke papirja, ki sem jih našla na ustvarjalni mizi. Koščke sem le odrezala na ustrezno dolžino. ;) 
Na širši bel papir sem odtisnila smreke, tako da sem prve tri odtisnila na sredino in nato dodajala manjkajoče dele na obe strani. Napis sem odtinisla na ožji kos papirja. 
Na samo osnovo sem v sredino prilepila barvni papir na katerega sem prilepila še odtis smrek, tako da sem pustila na vrhu le pas barvnega papirja. Sam napis pa sem postavila pod smreke, v sredino preostalega barvnega papirja. Med smreke sem "nakapljala" bleščice v lepilu.

Video:

 Lep ustvarjalni pozdrav do jutri,
Vanja

1 komentar:

  1. Thank you for your articles that you have shared with us. Hopefully you can give the article a good benefit to us. Debelinski skobeljnik

    OdgovoriIzbriši