ponedeljek, 14. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 14 ~ Napis v središču

Štirinajsti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"NAPIS V SREDIŠČU"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- Sizzix Big shot
- lepilo
- barvni scrapbook papir
- kristalčki
- tekoče perle
- akrilna ploščica
- izrezi snežink
- poljubne barvne blazinice (Memento- Lady bug, HA - Tide pool)
- Mavelu - set štampiljk  "Praznični venček"
- TBZR - "Bordura snežinke"

Recept:
Na osnovo za voščilnico sem najprej odtisnila napis v izbrani barvi. Brez nekega hudega merjenja in uporabe "fensi" naprav sem skušala napis postaviti čim bolj v sredino. Pod in nad napis sem nato prilepila  izrez bordure snežink, ker sta šabloni dve in ju nisem še razdružila sem dobila lep in simpatičen izrez. V prvem primeru sem nežinke obrnila navzdol (zelena voščilnica), v drugem pa navzgor (rdeča voščilnica) in stem malo popestrila končni izdelek. Ker se v moji ustvarjalnici najde marsikaj sem med brskanjem naletela na svetleče snežinke, ki jih brez slabe vesti lahko nadomestite s čim drugim. Da je vse skupaj malo bolj praznično sem vsaki snežinki dodala še kristalček in nekaj kapljic tekočih perl. In super enostavna voščilnica je nared.

Video: 
 
                                                    Lep ustvarjalni pozdrav do jutri,
                                                                         Vanja

2 komentarja:

  1. Smrekov gozd, snežinke, čudovito nas boš popeljala do Božiča in Novega leta. Prelepe voščilnice.

    OdgovoriIzbriši