sreda, 9. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 9 ~ Sveta družina

Deveti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"SVETA DRUŽINA"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- Sizzix Big shot
- lepilo
- papir "Glad Tidings"
- bel scrapbook papir
- kristalčki
- akrilne ploščice
- Memento- Lady bug
- Distress ink - Vintage photo, Mustard seeds
- UD - set štampiljk "Vesele prazinke, novo leto"
- TBZR - "Ovali s šivi", "Zvezda repatica", "Jaslice"

Recept:
Po izrezovanju posameznih delov voščilnice je sledilo najprej nekaj postavljanja. Ko sem bila zadovoljna kako posamezni elementi ležijo na voščinici, sem pobravala zvezdo repatico v rumeno, sveto družino oz. jaslice pa v rjavo. Oval sem narahlo posenčila z rjavo blazinico. Barvni papir sem odrezala na velikost 13x13 cm. Na manjši pravokotnik sem odtisnila napis in kar mi je preostalo je le to, da vse skupaj prilepim na voščilnico. 

Video: 

                                 
 Lep ustvarjalni pozdrav do jutri,
Vanja

1 komentar:

  1. Pridna. Sem pokukala tudi nazaj ostale dni in voščilnice so vse zelo lepe. Lp

    OdgovoriIzbriši