četrtek, 10. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 10 ~ Sveta družina 2

Deseti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"SVETA DRUŽINA 2"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- Sizzix Big shot
- lepilo
- papir
- bel in moder scrapbook papir
- akrilne ploščice
- HA - Pool
- UD - štampiljka "Tam stoji pa hlevček ..."
- NP- "Kvadrati s šivi"
- TBZR - "Zvezda repatica", "Jaslice"

Recept:
Tokratna voščilnica je nastala s pomočjo negativov včerajšnje voščilnice, med rezanjem sem ugotovila, da tudi ostanek izreza prav fino izgleda in je silno uporaben. Z malo manevriranja in preračunavanja sem na izrez kvadrata s šivi postopoma postavljala in izrezovala posamezne dele. Zaradi postavitve sem dodatno izrezala le jasli. Na osnovo sem tako prilepila vzorčast papir velikosti 13x13 cm. moder ožji papir in bel papir z motivom jaslic oz. svete družine. Odtisnila sem še napis in voščilnica je bila tako končana. Hitro in enotavno.

Video: 
  
En lep ustvarjalni pozdrav do jutri,
Vanja

1 komentar:

  1. Bravo, kako vse lepo skombiniraš in uporabiš. Navdušena vedno znova in znova...

    OdgovoriIzbriši