ponedeljek, 31. oktober 2016

Prihaja mesec predprazničnega ustvarjanja ...

Živjo vsem, ki redno prebirate moj blog in se tudi drugače ustvarjalno družite z mano :D

Dodobra smo zakorakali v zadnjo četrtino leta, pred nami je november in z njim se pričnejo tudi prve priprave na praznični december. Po trgovinah bodo ali pa so že zasijale pisane smrečice in iz zvočnikov nas bodo že  pozdravljale božične pesmi. Priznam nisem ravno navdušena nad tem, ampak biznis je pač biznis ... Kar nekaj ironije je v tej moji današnji najavi ... (pa bom najprej malo pripravila teren ;) )

Pred dvema letoma sem se tako, na vrat na nos odločila, da v mesecu novembru, vsak dan objavljam fotografijo in recept ene voščilnice, da na ta način komu pomagam pri izdelavi oziroma z idejami. Ker je bila serija kar dobro sprejata, je bila odločitev, da naslednje leto (to je lani - 2015) vse skupaj ponovim, pa se je zgodilo kar se je zgodilo in objav ni bilo, le obrazložitev kaj se je dogajo.  
Letos je eno tako prelomno leto ... 
Po dolgih letih spremljanja Youtuba, je v meni tlela ena želja, da se tudi sama lotim snemanja videov...  Končno sem zbrala dovolj poguma in začela, s cmokom v grlu, nesproščeno :)  Sedaj gre že lažje :) 

Bo dovolj dolgovezenja ;)
Kar vam želim povedat, je to, da jutri, 
1. novembra 2016,
 pričenjamo z ustvarjalnim prazničnim druženjem. 

Tukaj stopi vmes ironija o kateri sem prej govorila ;) Ampak moj namen je ta, da v tem mesecu pridobite ideje za izdelavo.

Vsak dan vas bo na blogu pričakala nova voščilnica z receptom in postopkom njene izdelave, to pa ni vse ... potrudila se bom, da boste za vsako voščilnico imeli tudi videoposnetek s prikazom postopka njene izdelave. 
Kar vam preostane je le to, da držite pesti, da mi vse kar sem si zadala uspe.


Bom nehala dolgovezit in vas samo lepo povabila na to naše, upam da skupno popotovanje po predprazničnem ustvarjanju ;)


Lep pozdrav do jutri,
Vanja

P.s. začnemo ob 8.oo ;)




4 komentarji:

  1. Tudi sama še nisem za predpraznično vzdušje, ampak ustvarjalke moramo začeti zgodaj, sicer nas povozi čas. ;) Dobro se spominjam tvojega predprazničnega projekta iz pred dveh let. Res sem našla mnogo idej in nasvetov, ko sem začela odkrivat ta prijazen svet blogov. Nato pa se je zgodilo življenje. Nepredvidljivo kot je. Ampak letos bom spet z veseljem pospremila tvoje nasvete in tokrat še video posnetke. Super ideja! In se že veselim ter držim pesti, da ti uspe! :) Srečno! In prijeten pozdrav, V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Z veseljem bom pokukala k tebi. Jaz ne maram ravno predprazničnih trgovin, praznične bloge pa z veseljem obiskujem ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vanja, komaj čakam na tvoje ustvarjalne ideje. Sem prepričana, da boš druzenje izpeljala odlično. : )

    OdgovoriIzbriši
  4. Vanja, se že veselim. Kolikor se le da, redno spremljam tvoje objave in navdušena sem vedno znova, spet in spet. Uf, pa še en dolg imam....bom naluštala pismonošo, da čimprej prinese pošto v vaš konec ;) :)

    OdgovoriIzbriši