ponedeljek, 4. april 2016

Prvi mini album tega leta

Končno sem se pravila k delu in nastal je prvi mini albumček letošnje sezone ... Nastal je za simpatično 21.letnico. Zraven seveda spada tudi ujemajoča voščilnica. Vas zanima kaj je nastalo ... Naj spregovorijo slike ;)


Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,

9 komentarjev:

  1. Tudi sama imam v mislih album in tvoj mi je v pravi navdih. Čudovit papir, barve, rožice in seveda izdelava.

    OdgovoriIzbriši
  2. o, tole je pa paša za oči, obožujem to barvno kombinacijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vanči, čestitam za prekrasen izdelek. Barvne kombinacije so čudovite, prav vsaka stran mi je wau! Si en velik navdih!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen mini album in voščilnica v meni ljubih orhidejah.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, kako zelo lep albumček si ustvarila! :-) Super kombinacija papirčkov in okrasitev. Tudi ujemajoča voščilnica je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, kakoo je lep!! vanči, jaz sem ena zaljubljenka v albumčke in me čisto medejo :)) sem ravno v odločanju ali kupim mašinco za vezavo ali ne in katero naj kupim. Odločam se med bind it all in cinchom. Če ni skrivnost- kaj imaš ti in kako si zadovoljna?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hihihi, albumi so tudi moja ljubezen ... čeprav jim zadnje čase zaradi vseh mojih "obveznosti" posvečam premalo časa ... meni so bile pri odločitvi kaj izbrati v pomoč američanke in sem se potem na podlagi njihovih ocen odločila za cincha. Je malo bolj robusten in velik, ampak meni ustreza. Mislim, da sem ga pokazala v predstavitvi "luksuznih" ustvarjalnih pripomočkov

      Izbriši