ponedeljek, 11. april 2016

Pošastni trio

Spet sem imela "barvno" seanso pred tv-jem ... zadnje čase me ta "multitasking" sprošča. V razmišljanju, da moram naredit kakšno otroško rojstnodevno voščilnico sem vzela nestrašne pošasti in si dala duška. Prva voščilnica iz pošastne serije je danes na ogled tukaj ;)

En čisto majhen in prisrčno strašen pozdrav do prihodnjič,



5 komentarjev:

  1. Šikani so, zelo vesela voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko vidim te strašne pošasti vedno postanem dobre volje, smešno kajne. Prelepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sam pogledaš tisti nasmeh do ušes in takoj postanejo nestrašne ;)

      Izbriši
  3. U, kako si bila pa ti spet pridna od mojega zadnjega sprehoda po blogih. :-)) Same krasne voščilnice si ustvarila. Jurčku sem se nasmejala. Dobro, da si pripeljala projekt do konca in se nisi pustila sprovocirati eni navadni gobi. :-))) Te pošasti so pa svetovne. Mene vedno znova nasmejejo. Super si jih pobarvala in postavila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kjut! Barvanje je super. Jaz sem še vedno na pobarvankah, zato tudi (med drugim) v zaostanku z objavami in komentiranjem ;-)

    OdgovoriIzbriši