torek, 5. april 2016

Moje prvo leto - svetlo rumena verzija

Tele kartice so me čisto potegnile in kar ne morem nehat jih ustvarjat. Tokrat sem pripravila malo drugačno verzijo. Kartice so tokrat okrogle in ne vsebujejo vseh podatkov, le mesec. Uporabila sem svetlo rumeno barvo kartona, ki skoraj spominja na krem barvo. Tako kot na dosedanjih karticah sem tudi tukaj uporabila washi trak in pa rožice (tokrat sem žirafico pustila, da počiva). Ker gre za nevrtalno verzijo je primerna tako za deklice kot za dečke. Brez zelene tudi tokrat ni šlo, pomlad pač. ;)



 Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,




3 komentarji:

  1. To pa je dela. Lepe kartice in krasen washi trak.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim, da si v zagonu. Super! Je treba izkoristit navdih ampak ne pozabi tudi na počitek in uživanje na sončku zunaj ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. S temi karticami si tudi mene prepričala, da se jih lotim.
    Nekaj prav posebnega so in čudovitega izpod tvojih rok.
    Všeč mi je nevtralen izbor barv.

    OdgovoriIzbriši