sobota, 9. april 2016

Dvojčka

Rodila sta se deklica in deček, dvojčka. Pa sem razmišljala, kako naj ta veseli dogodek upodobim na eni voščilnici. Ker sem bila ravno sredi barvanja copatkov za Krstno voščilnico, je padla ideja, da odtisnem dvoje copatk in jih pobarvam v roza in modri barvi. Vse skupaj sem dopolnila z roza im modrim trakom in napisom tokrat v "nevtralni" sivi barvi.


Lep pozdrav do prihodnjič,

5 komentarjev:

  1. Dobro si si to zamislila in uresničila. Čestitka je zelo luštna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Ohoho, kako zanimiva ideja!! Zelo zelo lepo in mi je izredno všeč. Ti si pa res eno dekle, ki mu nikoli ne zmanjka idej.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hihi, se ne pritožujem dokler je tako ;) možgančki delujejo :D

      Izbriši
  3. Super ideja in prečudovita realizacija. Zares mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si se znašla, krasna čestitka!

    OdgovoriIzbriši