sreda, 6. april 2016

Album za malo Glorio

In že je tu nov album. Moram priznati, da se kar težko spravim k izdelovanju albumov, veliko bolj me vleče k voščilnicam in drugim stvarem. Ampak, ko je sila se potrudim in potem nastanejo lepe in uporabne stvari. Tale albumček je nastal za sestrino sodelavko. Slike so tokrat malo slabše, saj se je mudilo in sem slikala pri ne preveč prijazni svetobi.




Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,


4 komentarji:

  1. Še en krasen album izpod tvojih rok
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. ta je tud lep! Mene pa še nekaj zanima Vanči. Če bi hotla bindat manjšo spiralo, a lohka kako podložiš cincha, da bi stisnil? Vem, da pašejo tudi spirale od binditall in nekateri albumčki bi rabili manjše spiralce, pa jih cinch ne stisne, razen, če nekako podložiš. Si že kaj poskušala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. glede spiral je tako ... na začetku sem kupovala "originalne" od Cincha, sam je potem to postalo vse nekako predrago za količino stvari, ki sem jih izdelala ... tiste spirale sem tako prepračunljivo rezala na kose, da je joj ;) potem sem pa nekje staknila paket mislim,da 100komadov spiral, ki so sicer po specifikaciji enake kot chincheve, ampak niso se malenkost razlikujejo v velikosti in se ne zaprejo tako lepo kot original, ampak nekako shajam tudi s temi. ne pa podlagam ničesar oz. nisem še poizkusla. moji izdelki so ponavadi predebeli še za najdebelejše spirale ;) :)

      Izbriši