petek, 22. april 2016

Cvetoči venček

Letos se pomlad prav matra ... imam prav najstniške izpade od lepega sončnega in pretoplega vremena, do hudih dežnih nalivov in skoraj zimskih razmer. Skratka v vsem tem aprilskem vremenu je čas za sončne in tople barve ... Ker sem pred dnevi pospravila mojo ustvarjalno sobo, sem našla kos rumenega papirja, ki bil kot naročen za tale mini projekt ;)
Nastali sta dve voščilnici s pomočjo starih in novih pripomočkov, ki potrpežljivo čakajo name :D




Prilagam še video kako je nastala druga voščilnica ;)


Do prihodnjič pa en prav lep pozdrav,

8 komentarjev:

  1. Kako simpatičen venček. Res prinese kar malo sonca. Mi zaenkrat še uživamo v njem, ampak baje da bo jutri vse drugače. Hvala za video.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa sta res energije polni.. krasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna voščilnica. Tele zadnje Tinine rožice so res TOP!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako pozitivna je in sončna. Res mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši