četrtek, 28. april 2016

Body za Patrika

Po res dolgem času mi je uspelo narediti baby album za Patrika, ki je bil rojen v letu 2015, ravno v času, ko sem dneve preživljala v bolnici. Ker se je v tem času dogajalo marsikaj mi ga enostavno ni uspelo narediti. Ker je moja sestra začela sitnariti, sem se morala lotiti dela ( podarila ga bo sodelavki - mamici malega Patrika).
 Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,


5 komentarjev:

  1. Iiiiii, kolk kjut <3 Totalno mi je všeč tale papir!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti pa res "razturaš". Tole je pa zares pravi projekt in vrhunsko ti je uspel.

    OdgovoriIzbriši
  3. OOOOOOOOOOOOOO sem kar pogrešala tele tvoje body stvaritve. Carsko si tole uštimala <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hihi, je veliko dela z njimi pa sem se jim malo izogibala ;)

      Izbriši