četrtek, 21. april 2016

Hortenzija

Še en test novih pripomočkov, tokrat nova štampiljka hortenzije. Nič posebnega in novega nisem izumljala. Na akvarleni papir sem s sivo blazinico odtisnila samo sliko, ki sem jo natos s pomočjo distress blazinic in akvarlenega čopiča vse pobarvarala. Samo sličico sem izrezala s pomočjo kvadrata s šivi. Osnovo za voščilnico sem podložila z kosom papirja, ki sem ga embosirala. Dodala sem še trak v ujemajoči barvi in perlice, ki sem jih pobarvala, tako da so se ujemal z vsem barvnim konceptom voščilnice.

Lep cvetoč pozdrav do prihodnjič,

4 komentarji:

  1. Cvet si zelo lepo pobarvala in sestavila krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa štampiljka. In super barvna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  3. Res lepa štampiljka hortenzije. Tako nežna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši