sreda, 20. april 2016

Čokolada, čokolada

Jaz jo obožujem. In pred časom sem videla Brankino objavo  na temo čokolade in zamikalo me je, da nekaj čokoladic po dolegem času naredim tudi sama. Nastala je cela vrsta čokoladic.
 Tokrat vam pošiljam en sladkosned pozdrav,


11 komentarjev:

  1. O, njami, zdaj imaš pa kar precejšnjo zalogo. Boš morala paziti na kalorije (šala mala). Čudovite voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmm, super sladka objava. Takšne se res ne bi branila. No, saj one prave tudi ne :)

    OdgovoriIzbriši
  3. AA ful so dobre, barvite in super napise imajo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno! Mjami... sedaj bi tudi jaz košček čokolade, kar premamile so me... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako sladka objava in taka lepa ozadja za čokoladke si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Njami, čokolada, le kako se ji upreti. Tvoje so tako žive, da bi me v krizi čisto okol prnesle.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne so in zelo dobro si zavila čokolado :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično si opravial s čokolado.

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštne. Jaz tudi rada izdelujem tele nekalorične. Si me spomnila, da preverim zalogo in je v bistvu že pošla ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Mmmm, kar zagriznila bi v te tvoje čokolade. Super ideja in zelo lepo si jo izpeljala.

    OdgovoriIzbriši