petek, 1. april 2016

Listnato ozadje

Zadnje čase ustvarjam v večernih urah, pred televizijo. Z enim ušesom in očesom spremljam tv program z drugima pa packam.  Nedolgo nazaj sem imela željo po barvanju orhidej, pa sem si pripravila nekaj odtiskov orhidej (kaj je nastalo bom objavila v enem prihodnjih blogov) in ker mi je ostal en košček akvarelnega papirja sem se še malo poigrala z embosiranjem in kompletom štampiljk "Jesen 1976", zraven pa dodala še distress-e in napise z lepimi željami in nastali sta ti dve voščilnici.


Upam, da sta vam všeč in lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,

4 komentarji:

  1. Tudi jaz večkrat ustvarjam pred televizorjem, ponavadi takrat, ko imam kakšno serijo, pa si potem razdelim delo po fazah. Tvoja voščilnica mi je všeč tudi zato, ker imam preprosto rada listke, ki so v tvoji izvedbi lepo poudarjeni, pa tudi tale sanjski zapis mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Priznam, da sem se sama pa odvadila ustvarjanja ob televiziji, me je začelo motiti. Zdaj se med ustvarjanjem res popolnoma odklopim in sem samo tam. Voščilnici pa sta mi zelo všeč Uporabila si motiv mojega najljubšega letnega časa. In spet krasne barve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepi voščilnici si naredila in očitno televizija dobro deluje na tvoje ustvarjanje. Lepi napisi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni voščilnici. Prva z dodatkom zelene je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši