torek, 30. avgust 2016

Velika poročna

Današanja voščilnica je nekoliko nestandardne velikosti, želja je pač bila taka. Idejo sem že pred meseci zasledila pri eni od ustvarjalk, pa se ne spomnim več pri kateri, če se katera najde v tej voščilnici naj mi sporoči, da jo zapišem v to objav. Današanja slike je nekoliko slabša, ker se je z oddajo voščilnice zelo mudilo in mi je dnevna svetloba žal zbežala :(
Lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja

6 komentarjev:

  1. Vanči, čudovita je! Nekaj podobnega sem ustvarila pred časom... če je bil to navdih zate, si jaz to štejem v veliko čast ;) http://jasminincvet.blogspot.si/2016/06/voscilo-za-mladoporocenca-skatlica.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pozno odgovarjam na tale komentar ... ustvarjalni kaos zadnjih 14 dni ... sem vesela, da si se oglasila, da si bila ti tista pri kateri sem videla to idejo :D in še enkrat hvala za to :D

      Izbriši
  2. Izjemno lepa in nežna poročna čestitka!
    Zelo mi je všeč par pod čipkastim obodom in izbor nežne rumene.
    Krasno! :)

    OdgovoriIzbriši