petek, 26. avgust 2016

Jagode na hitro

Tinine domače štampiljke iz njene jagodne objave so me tako navdušile, da sem si štampiljke izdelala tudi sama. No, izdelala že, preizkusila pa ne takoj. Včeraj pa je nastala  tale preprosta voščilnica polna jagod :D
Me je zamikalo, da bi še s pomočjo še katere druge šablone izdelala štampiljke ;)
Lep pozdrav do prihodnjič,
Vanja

4 komentarji:

  1. Luštna. Mene je tudi zamikalo, pa še nisem prišla do tja ;-). Zdaj testiram in spoznavam nov rezalnik in se lotevam vseh možnih fancy fold variant voščilnic. Pozdravček, K.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo luštna jagodna voščilnica.
    Štampiljke so tudi na moji listi- to še naredi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Slastne jagode so ti res super uspele. Ta ideja z štampiljko je res super. Sama kar ne vem, če bi jo znala izpeljati. Tebi je krasno uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem videla kako je Tina tole fino natuhtala. Čudovito so ti uspele jagode.

    OdgovoriIzbriši