ponedeljek, 15. avgust 2016

Abrahamovska za mizarja

Za tokratnji moški izziv sem reciklirala eno izmed voščilnic, ki so nastale pred leti, ker gre za mizarja sem iz papirja izrezla deske, ki sem jih zabila žeblji in oblikovala številko 50, dodala sem še nekaj žebljev in kladivo in voščilnica je bila nared ;) 

Upoštevala sem tudi željo, da ima je na voščilnici napisano ime slavljenaca.


Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,
Vanja

6 komentarjev:

  1. Kako je dobra! Ta prava mizarska! In super ideja tole z žeblji. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. U, vrhunska. Čisto prava za mizarja. Lepo ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra je, zelo mi je všeč, ker je številka sestavljena iz deščic.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful dobra ideja in super je izpadlo s temi deskami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si opravila z izzivom. Ob številkah in imenu ne moreš zgrešiti, kakšen poklic opravlja slavljenec.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično si tole "zabila" skupaj :)

    OdgovoriIzbriši