četrtek, 18. avgust 2016

Jesen 1976 po moje :)

Sredi pospravljanja oz. urejanja mojega ustvarjalnega kaosa se običajno rojevajo najboljše ideje. Ko sem malo boljše pogledala komplet štampiljk iz  Najlepšega para "Jesen 1976", s katerim sem pred dnevi izdelala kupček lepih voščilnic, zagledala štampiljko cveta se je zgodilo ravno to, dobila sem še eno zanimivo idejo.
In nastale so še tri voščilnice :D

Najprej sem s pomočjo štampiljke naredila borduro na sredino pa odtisnila malo večji napis z voščilom. Malce sem se poigrala in nastali sta dve voščilnici.


Pri tretji voščilnici pa sem bolj za hec skušala z isto štampiljko skušala narediti krog in tako oblikovati krog, po nekaj neuspelih poizkusih, mi je na koncu le uspelo in nastala je tale voščilnica.

Upam, da so vam všeč in do prihodnje objave prav lep pozdrav,
Vanja

11 komentarjev:

  1. Zelo zelo so mi všeč! Super barve in tako lepo si se poigrala s cvetom! Tisti krog je pa naravnost uau!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen vzorec si naredila in barve so fantastične. Lahko zaupaš katere blazinice uporabljaš? : )

    OdgovoriIzbriši
  3. v večini primerov uporabljam Distress-e, če se potrudiš se da tudi z njimi lepo naredit odtis, pri teh voščilnicah pa sem uporabila dvoje blazinic, My Favorite Things in pa od Hero Arts - Shadow ink, črni napisi so odtisnjeni s pomočjo Archival ink-a :D Pa še to sem v objavi pozabila povedat, ker sem za odtiskovanje uporabila zelo gladek papir in ker se črna barva na napisu ni še posušila sem jo ponesreči razmazala. Vse skupaj sem pustila, da se je res posušilo. Ker mi je bilo škoda, da voščilnico vržem stran sem si rekla, da bom skušala napake poradirat z navadno radirko in je delovalo...

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro si se poigrala s štampiljkami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je izpadlo! Sem prav razmišljala, katere štampiljke si uporabila in da imaš ziher kaj novega ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo domiselno si se poigrala s štampiljkami. Vse tri voščilnice so čudovite. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. auauu noro, kako so lepe... na štampiljke jaz ponavadi kar malce pozabim :-(

    OdgovoriIzbriši
  8. Vrhunsko si se spomnila. Jaz včasih če kaj razmašem probam tudi s skalpelom malo popraskati ali pa grem čez z belim gel pislom. Še vseeno se malo vidi, da je gel pisalo, samo verjetno moti to samo mene ker vem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za nasvet, čeprav dvomim, da bii tukaj delovalo, ker je pregladek papir, je pa za stestirat

      Izbriši