petek, 19. avgust 2016

Poročna eleganca

Poletje je še vedno čas porok in ker jih je kar nekaj nastajajo pri meni spet nastajajo poročne voščilnice, danes predstavlja tole.
 Lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja

8 komentarjev:

  1. Vanja, imam občutek,da kar pokal od navdiha. Pri tebi nastajajo čestitke kot gobe po dežju...ena lepša od druge. Lepo je videti,da si v polnem elanu. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Klara, moji možganči delajo, ne ravno na polno ampak toliko, da ne zakrnijo. Razen sprehodov se več ali manj zadržujem doma in nekaj je pač treba počet ;)

      Izbriši
  2. Zelo mi je všeč postavitev in ta odrezan rob, ki si ga nato spodaj zamaknila.

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasno elegantno, krasen rob.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta robna šablona je ena meni najljubših in kako jo je tebi uspelo lepo postaviti na voščilnico. Pa še luštne rožice si dodala. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. Tale varianta z borduro mi je zelo všeč. Pavs pa doda neko eleganco k poročni temi. Všeč!

    OdgovoriIzbriši