torek, 2. avgust 2016

Serija moških voščilnic

Da mi moške voščilnice ne gredo ravno od rok že veste, ampak vsake toliko se malo prisilim in potem nastane en kupček, ki v večini primerov hitro skopni :/ 
Da je tale serija nastala je odgovorna tale voščilnica :D

 

Nastale pa so še naslednje :D
 

Lep pozdrav do prihodnjič,
Vanja

 

10 komentarjev:

  1. Uuu, luštne kravate in VW vozila. Vse pa si lepo opremila še z luštnimi napisi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi, sma že dve, ki jima moške voščilnice delajo preglavice. Super zalogo si si naredila. Tale možakar z dežnikom je pa svetovni!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav vse so super. Res lepo si skombinirala izreze, vzorčast papir in napise.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tedi papir, kliče po uporabi :D se tudi na njemu nabira prah :D

      Izbriši
  4. Super. Vse so mi všeč! Tudi jaz sem bila na moških prejšnji teden. Ta teden se premikam k ženskim in poročnim ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Izjemno lepa zaloga moških voščilnic.
    Še posebej sta mi v oči padli z gospodom pod dežnikom!
    Res sta hudi! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. gospod z dežnikom je v moji zalogi šablon že leta in se mi je zdel nekoliko otožen, pa ne vem zakaj mogoče zaradi dežnika ... spominja me na Charlia Chaplina :D

      Izbriši