sreda, 17. avgust 2016

Nogometni navdušenec praznuje abrahama

Ko je sila je sila in je potrebno najti tudi moško inspiracijo :D Tale je nastala s Polonino pomočjo, ki mi je prijazno odstopila nekaj nogometnih šablon s katerimi sem si pomagala... Sem že dlje časa v fazi hrčkanja "moških stvari", počasi dopolnjujem kolekcijo, ampak nisem ravno zadovoljna z izbiro :(
Pa ne bom spet pol sveta spravljala v slabo voljo, se bom že znajdla s tem kar imam ;)

Lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja

13 komentarjev:

  1. Ravno včeraj so moji fantje organizirali nogometni turnir na travi in danes vidim tvojo voščilnico. Prav navdušila me je, čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tak lep nabor moških voščilnic imaš, da si prava srečnica! Super za namig, kje lahko izprosim kakšen nogometni motiv ... hm ... pri dveh fantih bo morda kar treba nabaviti šablonice ... :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, meni jih je posodla Polona. Sem pa v intenzivnem iskanju vsega moškega ...

      Izbriši
    2. :))) tole bi se pa dalo še kako drugače razumeti ;) :)

      Izbriši
    3. ha ha ha ha, pa s tem ne mislim, da iščem novega moškega ali da razmišljam o kakršni koli drugi spremembi ... da pa ne bo slučajno kdo kaj pametnega nagruntal iz te moje izjave ... iščem šablone, štampiljke, ki mi bodo olajšale izdelavo moških voščilnic ;)

      Izbriši
  3. Ooo, fantastična je in lepo si skombinirala nahrčkane stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa je in tudi sama imam to šablono, vendar se za enkrat na njej še prah nabira. Si mi dala pa super idejo. Bom tudi sama malce pobrskala med šablonami, če kaj pametnega zate najdem ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o hvala :D sicer sem pa pri Klavdiji našla orodje, samokolnico in vrtno orodje ... se širim :D (ups, spet ena čudna izjava, a ne Barbara)

      Izbriši
    2. To imam tudi jaz... pa se tudi še kar prah nabira :( Saj bo, za primerno osebo. Hahaha, si pa zabavna z dvoumkami ;)Bo Barbara morda kaj dodala ;)

      Izbriši
    3. vse ob svojem času ... za samokolnico in grablje pa imam idejo... drugi teden pride na vrsto :D

      Izbriši