petek, 12. avgust 2016

SOTV izjemoma v petek - DIY Enamel dots

Kot je že iz naslova današnje objave razvidno, spada tale zadeva v mojo serijo SOTV, ampak včasih se zgodi, da ne gre vse po planu in je objava tako prišla na vrsto danes, torej v petek. Že pred časom sem med brksanem po YouTubu naletala na video, kako izdelati domače Enamel dots, me je zadeva takoj zamikala in sem jo takoj stestirala s pomočjo Hama perlic. Poizkus se je končal klavrno, ker nikakor ni nastalo to kar bi moralo, namesto sploščenih pikic/krogcev sem konstantno dobivala "ameriške krofke" stestirala sem vse temperature, vse možne postavitve, ki so jih omenjali v ogledanih videih, tako daleč sem šla, da sem stestirala tudi dve pečici :)  V videih so omenali tudi, da zadeva ne uspe če so perle že dalj časa odprte, ker naj bi plastika izgubila prožnost. Sama sem kupila nov komplet, zaprtih perl in nič ni kazalo, da bi bila plastika "stara"in trda... Na koncu sem nad to idejo nekako obupala.

No, včeraj sem pa med sprehodom skozi Tedi našla malo večje plastične perle za nakit, pa sem si rekla dajmo še enkrat poizkusit. In danes sem pekla :D
Preden povem recept, vas res opozarjam in naprošam, da tega NIKAKOR ne počnete v zaprtem prostoru.

Jaz sem danes izkoristila dan, ker ni take vročine in sem imela odprta vsa okna in vrata, tako da se je  moja kuhinja konstantno zračila in se še zrači. Med segrevanjem oz. taljenjem plastike nastaja en poseben vonj, ki po mojem mnenju ni najbolj prijeten.

Pečico sem segrela na 200°C. Medtem sem perlice zložila v s peki papirjem obložen pekač, ki sem ga nato postavila v pečico za 15 minut. 

V tem času so perlice stopile in sploščile. 
Po pretečenem času sem pekač vzela iz pečice in pustila, da so se perlice ohladile. In tako so pripravljene za uporabo pri izdelavi voščilnic.

 
Povem naj še to, da imamo doma različne pečice, ki različno delujejo. Malo se boste morale poigrat in stestirat kaj vam najbolj odgovarja. 

Druga možnost je tudi ta, da "pečete" počasi in na nižji temperaturi. Poiskusila sem na 150°C  20 minut ... v tem primeru so perlice potrebovale še vsaj enkrat toliko časa, da so se postavile v tako obliko kot sem jo želela. 

Za vse radovedneže, pa sem pripravila tudi video z navodili in prikazom, ogledate si ga lahko spodaj.

Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,
Vanja

5 komentarjev:

  1. Bravo za uspeh. Ker tole sem jaz enkrat spomladi probala, pa mi ni uspelo. Še danes ne vem zakaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, kot sem že zgoraj napisala moj prvi test ni bil uspešen, pa tudi ne vem zakaj ... s temi pa gre :D

      Izbriši
    2. Jaz sem se 2 popoldneva zafrkavala, pa ni in ni šlo. Menjavala sem perlice, temperature, čas....edino pečico sem imela samo eno. Sem šla zdajle prav pogledati slike, ker sem takrat vse poslikala in zraven napisala temperaturo in čas. Mogoče poskusim še s takimi iz Tedija, če jih dobim.

      Izbriši
  2. mene tudi niso ubogale te perle, tako da bom šla v tedija po njihove perle in še enkrat probala, ker tvoje so direkt prekrasne! luftat je pa res treba, ja ...
    lep vikend!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sej pomoje deluje na vsakih takih perlah bolj "obilnih" ni nujno, da so iz tedija :D hama, so pri meni nedelovale :D poročaj, na koliko si jih pekla... je šlo na 200°C ali so morala kaj prilagajat

      Izbriši