sreda, 8. november 2017

Praznične voščilnice 2017 ~ 8. dan ~ Adventna sveča

Danes je z nami voščilnica:

"ADVENTNA SVEČA"


SESTAVINE:
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico,
- rezalnik/pripomočki za rezanje (olfa nož in ravnilo),
- bel kartonček velikosti 9,5 x poljubna velikost cm,
- kos belega šeleshamerja,
- štampiljke:
  - Najlepši par - Čarobni prazniki,
- akrilna ploščica,
- Distress Ink: Feayed Burlap,
- Distress Oxide: Peacook Feathers/Abandoned Coral,
- šablone Rayher: - Dekorativni robovi,
                             - Adventna svečka,
- lepilo
- aplikatorji za senčenje,
- obojestranski lepilni trak in
- škarje.

RECEPT:
 1. korak: Ozadje, ki sem ga uporabila za izdelavo voščilnic, sem naredila po postopku, ki sem ga preizkusila poleti. Prilagam  povezavo do videa.

2. korak: Rezalno šablono postavimo na pobarvan papir, višino prilagodimo glede na velikost napisa, ki ga bomo uporabili. Pomagamo si s koščkom washi traka, s katerim poskrbimo, da se šablona ne premika.
3. korak: Dobljeni izrez prilepimo na sonovo za voščilnico.

4. korak: Pod izrezom imamo dovolj prostora, da odtisnemo napis. Sama sem za odtiskovanje izbrala Distress Oxide blazinico, ki se je najbolj ujemala z mojim ozadjem.




5. korak: Iz belega papirja izrežemo še svečko in pripradajoče dele in jih posenčimo s pomočjo Distress Ink blazinice v odtenku Frayed Burlap.
6. korak: Preostanem le-to, da vse sestavne dele prilepimo na osnovo, pri tem listke bodike nekoliko privzdignemo in celotni voščilnici dodamo malo dimenzije.



 VIDEO:

Hvala, da ste se tudi danes oglasili na mojem blogu do jutri lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja

1 komentar: