četrtek, 30. november 2017

Praznične voščilnice 2017 ~ 30. dan ~ Rudolf

Danes je z nami voščilnica:

"RUDOLF"

Današanja voščilnica je nastala po navdihu, ki sem ga našla na spletu, kako izgleda original si lahko ogledate tukaj, mi pa poglejmo kako sem sama izdelala voščilnico in kaj sem pri tem uporabila.

SESTAVINE:
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico,
- rezalnik/pripomočki za rezanje (olfa nož in ravnilo),
- bel kartonček,
- rdeč kartonček,
- šablona jelena oz. rogov,
- migajoče oči,
- enamel dot dodatek ali rdeča bleščica, gumb,
- obojestranski lepilni trak in
- škarje.

RECEPT:
 1. korak: Iz belega in rdečega papirja izrežemo oz. odrežemo dva pravokotnika, rdeč naj bo velikost 14, 3 x 10 cm in belega na velikost 13, 8 x 9, 5 cm . Oba kartončka prilepimo na osnovo.


 2. korak: Iz rjavega papirja izrežemo rogove in jih prilepimo na zgornjo polovico voščilnice.
 Dodamo še oči in nos in voščilnica je gotova.
Za nos sem uporabila doma narejen enamel dot, kako sem jih izdelala si lahko pogledate v spodnjem videu.                            
                                      
 
Seveda, pa lahko namesto enamel dots-ov, uporabite okrasni kamenček, perlico, manjši gumb, ...
 
Končni izdelek izgleda tako. Simpatični Rudolf pa bo Božičku pomagal, da bo našel pot do vseh.

 VIDEO:

Tako mesec ustvarjanja prazničnih voščilnic se je odvrtel, 
upam da ste bili zadovoljni z vsemi 30 prikazanimi idejami.  
V moji glavi se že kujejo nove ideje za voščilnice, dekoracijo in še marsikaj zanivega, zato tudi v decembru pokukajte kaj k meni na blog.
 Hvala za vso podporo, vse lepe komentarje in hvala tudi vsem novim naročnikom, 
ki me spremljajo oz. spremljate.

 Naj se najbolj nor, zabaven in poseben mesec začne. 
Vesele praznike.

Vanja

4 komentarji:

  1. Še enkrat, najlepše hvala za prikazovanje in izdelavo voščilnic. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za vse prikaze in tudi tebi vesel in zabaven december.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ker si nam pokazala cel kup lepih prazničnih voščilnic in idej za izdelavo. Tudi zadnja je nadvse simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala lepa za vaš trud in za kup simpatičnih idej! Lepe in mirne decembrske dni! Vesele praznike !

    OdgovoriIzbriši