sreda, 15. november 2017

Praznične voščilnice 2017 ~ 15. dan ~ Praznična klasika

Danes je z nami voščilnica:

"PRAZNIČNA KLASIKA"



SESTAVINE:
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico,
- rezalnik/pripomočki za rezanje (olfa nož in ravnilo),
- bel in rdeče papir,
- vzorčast papir velikosti 13 x 13 cm,
- štampiljke:
   - Najlepši par  - Prazniki,
- akrilna ploščica,
- Distress Ink: Festive Berries, Vintage Photo in Pine Needles,
- Versa Mark,
- WOW! embosing prah - metallic gold rich pale,
- grelna naprava,
- šablone:
  - Rayher - Pentlji,
  - Sizzix : - Holiday greens,
                 - Holiday greens mini
  - First edition craft - Nesting  Doily Dies, 
- aplikatorji za senčenje,
- lepilo,
- 3d lepilni trak
- obojestranski lepilni trak in
- škarje.

RECEPT:
 1. korak: Po že ustaljenem postopku si najprej izrežemo in pripravimo vse izreze, ki jih bomo potrebovali. Tako sem kvadrat velikosti 13x13 cm izrezala iz vzorčastega papirja, vejice zelenja iz zelenega, mašno iz rdečega ter vejice z jagodami in okroglo čipko iz belega papirja.

 2. korak: Na belo okroglo čipko  nato s pomočjo Versa Mark blazinice odtisnemo napis in ga embosiramo z zlatim prahom.
 
 
 
 
3. korak: Vse izreze posenčimo s pomočjo Distress Ink  blazinic.

 
 
4. korak: Že smo pri zadnjem koraku. Sestavljanju voščilnice.
 
 
 
 
 

In še končna izdelka malo bolj od blizu. Kot sem v videu, ki si ga lahko ogledate spodaj omenila, sem se odločala ali naj kroglice zelenja še dodatno poudarim in jih premažem z Glossy Acents ali pa jih pustim take kot so. Odločila sem se za prvo verzijo in voščilnicama dodala še dodaten sijaj. Če sem prav presodila lahko ocenite na spodnjih fotografijah, hkrati pa vas vabim tudi k ogledu videa.


 VIDEO:



Hvala, da ste se tudi danes oglasili na mojem blogu do jutri lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja

3 komentarji:

  1. Prekrasna, res klasika, ki zmeraj zažge...

    OdgovoriIzbriši
  2. Večna praznična klasika, ki je meni zmagovalna! :)
    Čudoviti sta tvoji voščilnici in krasno si poudarila rdeče kroglice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa, klasična pa vendar vedno moderna:). Pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši