torek, 21. november 2017

Praznične voščilnice 2017 ~ 21. dan ~ Smrečica z lučkami

Danes je z nami voščilnica:

"SMERČICA Z LUČKAMI"

SESTAVINE:
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico,
- bel kartonček,
- srebrna folija,
- šablone:
   - Najlepši par - Srečen božič/Vesele praznike,
                          - Jelke/Smreke s šivi,
                          - Valoviti pravokotniki s šivi,
- Big Shot,
- Nuvo Glow Drops - Blue crush,
- lepilo,
- obojestranski lepilni trak/3d lepilni trak in
- škarje.

RECEPT:
 1. korak: Iz belega papirja izrežemo valovit pravkonik s šivi. Na sredino le-tega postavimo šablono smreke, ki jo prav tako izrežemo.
2. korak: Zadnjo stran tako dobljenega izreza lahko oblepimo s 3d lepilnim trakom, lahko pa uporabimo tudi navadeno lepilo oz. obojstranski lepilni trak. Sama sem se v videu poslužila slednje poti, tukaj na blogu pa vam predstavljam prvo možnost. Izrez prilepimo na osnovo za voščilnice.
 3. korak: V notranjost izreza smreke, s pomočjo Nuvo Glow Drops naredimo kroglice, ki predstavljajo naše okraske.  Opozorim naj, da je potrebno pustiti barvo oz. naše pike, da se dobro posušijo, proizvajalec svetuje, da sušenje poteka 24 ur.  Po preteku 24ih ur pike nekoliko izpostavimo svetlobi in če se premaknemo v temnješi prostor naše pike oživijo in delujejo kot lučke.
4. korak: Iz bleščečega papirja izrežemo želen napis, ki ga s pomočjo lepila prilepimo čez sredino naše smreke.
Ker vem, da vas zanima kako zadeva deluje. Sem posnela fotografijo v polmraku in rezultat lučk je odlično viden.

 VIDEO:


Hvala, da ste se tudi danes oglasili na mojem blogu do jutri lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja

2 komentarja:

  1. Uauu noro, jaz sem pa razmišljala zakaj bi te nuovo kapljice lahko uporabila. Bravo, briljantna ideja :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, hudooo. Grem kar pri tej priči gledat, kakšne barve obstajajo ;-)

    OdgovoriIzbriši