sobota, 29. november 2014

Praznične voščilnice 2014 ~ Dan 29 ~ Bela omela

Današnja voščilnica nosi naslov

"Bela omela"





Sestavine za izdelavo:
- natur osnova za voščilnico (in kuverta) pravokotne oblike
- štampiljke in šablone iz Najlepšega para
-  tekoče perle
- rdeča blazinica
- svetleči markerji 
- distress blazinice


Recept:
Tokratno izdelavo sem pričela z rezanjem mašnice za šopek omel. Nato sem z dvema različnima barvama blazinic odtisnila omelo v šopek. Odtisnila sem še napis v rdeči barvi. Omeli dodala jagode in vse skupaj nekoliko pobleščičila z zlatim flomatrom. Priznam, da sem naredila majhno napako, ki sem jo nekako morala skriti. Sam šopek sem zamaknila nekoliko preveč v levo in da sem si za spremembo poenostavila delo sem preporsto vzela eno izmed šablon za izdelavo robov in jo obrisla s pomočjo zlatega flomastra, da sem voščilnico nekako spravila v ravnovesje dodala sem še rob s pikicami in voščilnica je nared.

Skoraj ne morem verjet, da se počasi zaključuje maše ustvarjalno druženje v mesecu novembru, še en dan in z njim še ena voščilnica, zato do jutri en lep pozdrav.
   
LUP 
Vanja

1 komentar:

  1. Tukaj pa manjka samo še moško bitje in dovoljeno ukraden poljub pod omelo :). Zelo je lepa, ni kaj!

    OdgovoriIzbriši