torek, 25. november 2014

Praznične voščilnice 2014 ~ Dan 25 ~ Puhasta smrečica

 Tokrat predstavljam voščilnico z imenom:


"Puhasta smrečica"




Sestavine za izdelavo:
- natur osnova za voščilnico (in kuverta) pravokotne oblike
- bel papir
- štampiljka iz Ustvajalnega dotika
- štampiljke snežink
- perlice
- modelčki za mafine
- rezalna šablona "hribi"
- distress blazinica

Recept:
Tale današnja voščilnica je pa nastala čisto po naključju. Nekaj dni nazaj so se mi po rokah motali papirčki za mafine. Nekaj časa sem jih zvijala in prepogibala tako bolj za hec kot zares. Ker se mi je zdela dobljena oblika zanimiva sem malce pobrskala po internetu in iskala ideje kaj bi vse lahko nastalo. Na koncu sem se odločila da skušam naredit smrečico, pa ni šlo tako zlahka, saj papirčki  niso ravno hoteli sodelovati z mano, no na koncu so se le vdali v usodo. Ko so bili postavljeni v ustrezno zaporedje in so se sušili, sem na osnovo za voščilnice odtisnila ozadje s snežinkami, s pomočjo šablon izrezala hribčke in odtisnila napis. Vse sestavne dele sem nato prilepila in nastala je zgornja voščilnica. Ker pa se za praznično smrečico spodobi sem jo še okrasila s perlicami, ki ponazarjajo okraske.
   
LUP 
Vanja

1 komentar:

  1. Včasih iz mečknja papirja ratajo največji dosežki - meni je čudovita in zelo praznična z vsemi bunkicami :)

    OdgovoriIzbriši