nedelja, 16. november 2014

Praznične voščilnice 2014 ~ Dan 16 ~ Pretresi me

Čas je za novo voščilnico, šestnajsto, tokrat z nekoliko nenavadnim imenom:

 
"Pretresi me"




Sestavine za izdelavo:
- natur osnova za voščilnico (in kuverta)  pravokotne oblike
- potiskan scrapbooking papir
- komplet štampiljk Najlepši par
- lepilo
- rezalnik
- Big Shot
- tanke šablone krogov
- vrvica
- sekvence
- luknjač MS Doliy lace
- kos plastike (emalaža štampilk ali šablon)
- moder satenast trak
- modra distress balzinica
- 3d penica 


Recept:

Letos sem očitno v modri fazi, ker opažam, da prevladujejo modre voščilnice, amoak do konca jih je še kar nekaj in se bom potrudila, da bo še kakšna bolj tradicionalno obarvana ;)

Pa poglejmo kako pripravimo današnjo voščilnico. Idelava ozadja ni zahtevna, izbrala sem si papir, ki sem ga izrezala na željeno velikost, na daljšem robi sem s pomočjo luknjača naredila rob in okoli  trikrat ovila vrvico, vse skupaj sem nato prilepila na osnovo za voščilnice. 
Za izdelavo ""šejkerja" pa sem potrebovala kos prozorne plastike, papir in okrogle šablone. Najprej sem izbrala dve šabloni, tako da sem lahko eno vstavila v drugo, ko sem izrezala sem dobila oknce. Nato sem izrezla z večjo šablono kroga še krog iz plastike in še enk krog iz belega papirja. 
Okence in plastiko sem zalepila skupaj kar s pomočjo lepila, ki ga uporabljam za lepljneje perlic, ter pustila nekaj trenutkov, da se dobro posuši. Medtem sem na bel krog odtinisla napis, ki sem ga skušala postaviti čim bolj na sredino. 
Ko sta bila plastika in okence prilepljena, sem okence obrnila (tako da je bil viden rob, plastika pa je bila vidna v celoti) in po celem obodu kroga nalepila 3d pence eno zraven druge, tako sem dobila rob skozi katerega ne bodo uhajale bleščice. Sledilo je odstranjevanje zaščit na 3d pencah in dodanje bleščic oz. sekvenc, sama sem uprabila zvezdice in bele in modre sekvence) lahko bi didala tudi bleščice v prahu, vendar pri nanašanju 3d penc nisem bila ravno natančna in bi mi le-te zbežale ven skozi majhne luknjice, ki so pri ten nastale. Nato sem prilepila še krogec z napisom pri tem sem napis obrnila zopet navzdol, da je gledal proti mizi in skušala čim bolj natančno prilepiti na okence. Tako je nastal "šejkerček", ki sem ga prilepila na osnovo za voščilnice in mu dodala še modro mašnico, ki je zaključila celoten videz voščilnice. 

Za danes je to vse, jutri je nov dan in z njim nova voščilnica.


LUP
Vanja

4 komentarji:

  1. O super, sem pregledala vse tvoje voščilnice in tale "pretresi me" je prav simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi tokratno vikend ustvarjanje pri tebi je bilo zelo plodno in lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna in veliko vloženega dela :-)

    OdgovoriIzbriši