nedelja, 23. november 2014

Praznične voščilnice 2014 ~ Dan 23 ~ Nenavadna zlepljenka

Skoraj ne morem verjet, da smo že pri voščilnici številka 23, ki sem jo poimenovala:


"Nenavadna zlepljenka"







Sestavine za izdelavo:
- natur osnova za voščilnico (in kuverta) pravokotne oblike
- bel papir
- štampiljka iz Ustvarjalnega dotika
- lepilo
- srdeča blazinica
- washi trakovi
- vrvica

Recept:
Izbrala sem si zopet natur osnovo za voščilnice, nato pa sem iz belega papirja odrezala nekoliko manjši pravokotnik na katerega sem potem v naključnem vrstnemredu lepila različno dolge washi trakove.Sama sem si izbrala klasično rdečo in zeleno barvo. Napis sem odtisnila na košček belega papirja in vse skupaj prilepila na natur osnovo, ki mi je ostala.  Da zadeva ni preveč enostavna, sem vse skupaj ovila še z vrvico, ki sem jo zavezala v pentljo.
 
Tako je za nami še en preprost recept jutri pa se zopet srečamo na istem mestu z novo voščilnico.
  LUP 
Vanja

2 komentarja: