petek, 28. oktober 2016

Sončno rumene praznične voščilnice ?! Zakaj pa ne ...

Sončen petkov pozdrav ...
Tik pred jesenskimi počitnicami, sem čisto v prazničnih voščilnicah in danes predstavljam malo bolj odštekane ... Zakaj?
No, rumena barva ni ravno klasična božično novoletna barva, ali pač?
Skratka pred časom sem kupila komplet papirjev, ki je vseboval poleg klasičnih barv tudi  rumen papir. Predvidevam, da so ustvarjalci hoteli poustvarit videz "zlatega" papirja in ker me je ta papir prav malo "mučil" sem po nekaj neprespanih nočeh (šala) le zbrala pogum in se spopadla s tem sončnim izzivom.
 Kako mi je uspelo boste povedali vi. 
Da je vse skupaj delovalo malo bolj svečano, pa sem vseeno dodala nekaj zlate barve in pobrisala prah z določenih rezalnih šablon, ki komaj čakale, da jih ponovno uporabim. ;)

Bom nehala dolgovezit in vam pokažem kaj je nastalo. Slike so nekoliko drugačne, ker sem v fazi testiranja moje nove pridobitve, homemade photo box-a, s katerim skušam poustvarit vedno enake pogoje za fotografiranje izdelkov in ker sem samouk, se še učim in preizkušam kako vse skupaj uporabljat :D


 
 
 

 Lep ustvarjlani pozdrav do prihodnjič,
Vanja


4 komentarji:

  1. Zakaj pa ne, drugačnost je vedno dobrodošla, rumeno si prav lepo povezala z zlato, tako da je nadvse praznično in lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. ZELO INOVATIVNO VOŠČILO! Aleksandra

    OdgovoriIzbriši