ponedeljek, 1. september 2014

Oranžna inspiracija

Zunaj je že nekaj časa bolj jesensko vreme, mogoče se bo sedaj s septembrom to kaj spremenilo in nas čakajo topli in sončni dnevi ... močno stiskam pesti za to ...
Topla jesenska oranžna je bila tokrat  moja inspiracija. Nekdo je na spletu objavil zanimivo cvetlico izdelano s pomočjo rezalne šablone balonov, ker jih imam v svoji zbirki tudi sama, sem hitro začela z delom.  Poleg tega sem pred kratkim kupila komplet paus papirja v pisanih barvah in ker se mi hitro zgodi, da pozabim nanj ali pa ga kje založim, ga moram "čim prej" začet uporabljat. Na zalogi imam tudi kar nekaj stencil šablon, ki tudi čakajo bioljše čase.
Pa sem vse našteto zvlekla na plano in začela z delom, ker voščilnica brez napisa ne gre, mi je tudi tokrat na pomoč priskočil  Najlepši par ;), dodala sem še gumb za srečo in nastalo je tole


Kot sem že rekla je bila za voščilnice inspiracija oranžna barva. Ker mi velikokrat zmanjka časa, pa tudi včasih kakšna stranka ne želi "kičaste" voščilnice ampak bolj preprosto, je treba na zalogi imeti tudi take, preproste pa vseeno simpatične ...


LUP
Vanja

2 komentarja: