sreda, 3. september 2014

Septembrski izziv za Mavelu.com - Božično novoletni blišč v septembru

Pa smo zakorakali spet med šolske klopi, Marina pa nas z praznično tematiko razveseli ... (pa še rima se) 
Priznat moram, da me je tokratni izziv spravil v dobro voljo, že nekaj časa sem premlevala, če je že čas za izdelavo novolenih voščilnic, vreme je bilo temu primerno,  ampak sem nekako oklevala. 

Ko sem pa prejšnji teden prejela Marinin paketek z ustvarjalnimi dobrotami, me je kljub sončnim žarkom, ki so se na vso moč trudili, da bi nas malce ogreli, usedla in se lotila izziva. 




Božično novoletni blišč v septembru pri meni izgleda takole :D


LUP 
Vanja

4 komentarji:

  1. Čudovita voščilnica je nastala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res ste zgodnje z novoletno tematiko, ma mi je všeč. Tako zamudniki vidimo in nabiramo ideje :P. Zelo elpo voščilnico si prirpavila - všečkam nabor barv. Če nebi videla na kupu bi rekla da te barve ninakor ne pašejo v kompolet.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe Ne-Ja samo izpolnjujemo naloge, ki so nam bile dane ... v Ameriki so že od sredine julija v božičnih stvaritvah ... sej bo (je že, op. tedi) tudi pri nas kmalu vse v lučkah in smrekcah ... Drugače pa ja jst sem v ta odtenek "zelene" barve prav zaljubljena in potem hitro najdem kombinacijo ;)

      Izbriši