torek, 30. september 2014

Ustvarjalno pospravljanje #1

Prepričana sem, da se vsaka ustvarjalka srečuje z ustvarjalnim neredom, ki ga skuša spraviti v red. Sama sem ena izmed teh ... Tokrat se posvečam urejanju štampiljk.  Večina štampiljk je sicer v svojih embalažah, če pa kupimo, posamezne štampiljke, potem pridejo te pakirane vsaka zase ali pa so tudi brez embalaže. 


S takimi štampiljkami sem preizkusila že veliko različnih načinov shranjevanja od škatel za CD-je do plastičnih prozornih vrečk za CD-je. Zadnja omenjena verzija je še v uporabi, problem pa sem imela pri večjih oz. daljših napisih, ki pa v vrečki niso stali. 
Potem sem pa naletela na večje vrečke, ki sem jih  pač morala preizkusit.


V moji kolekciji nenavadnih stvari so se znašle tudi posebne mape, ki so se sprva izkazale za zgrešen nakup toda rešila sem tudi ta "kiks".


Pole sem razrezala na tako velikost, da jih lahko pospravim v plastično avery elle vrečko.


Ker pride vsaka štampiljka na svojem "listku" na katerem je napis štampiljke viden, sem preprosto štampiljke odlepila s teh listkov injih razporedila v pripravljeno polo.





 


 Ko sem bila s postavitvijo zadovoljna sem kar na mizo v istem vrstnem redu razporedila štampiljke, ki sem jih potem prilepila na nasprotno stran  pole.




Vrečki s štampiljkami sem dodala še napis proizvajalca štampiljk, tematiko in zaporedno številko, ker sem prepričana, da bom iz te serije in te tematike še kakšno štampiljko.


Upam, da vam bo tale predstavitev prišla kaj prav pri organiziranju vaših ustvarjalnih pripomočkov.

Do prihodnjič pa LUP

Vanja


4 komentarji:

  1. Hvala za tele nasvete, pridejo zelo prav. Pri meni se vedno najbolj zazgejo CD skatlice. Je pa res problem z vecjimi oz. daljsimi stampiljkami in tukaj bo tvoj nasvet prisel zelo prav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja skušam delit kar pri meni deluje ... Škatlice za cd-je sem imela dolgo tudi sama v uporabi, potem sem pa nekajkrat izgubila "ženina in nevesto" iz UD-ja ...

      Izbriši
  2. Pridno si se lotila urejanja štampiljk - nasvet zna priti prav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja en red mora bit, tale trenutno deluje pri meni ;) če pa pride še komu prav ta nasvet potem pa sploh super :D

      Izbriši