sobota, 30. avgust 2014

Še nekaj otroških

Ko me zagrabi, me pač zagrabi in potem moram naredit, kar se mi mota po glavi. Nekega deževnega sobotnega večera, sem po dolgem času na plano privlekla dve škatli: škatlo odtiskov in škatlo flomastrov. Da sem bila vsaj malo družabna, sem vse skupaj prinesla v dnevno sobo in z enim ušesom spremljala pogovor mojih domačih z drugim pa TV ... 

Izmed odtiskov sem izbrskala odtise štorkelj in nekaj punčk. Razgrnila sem flomastre po mizici in začela barvat, pobarvala sem najprej klasično modro, roza kombinacijo, saj veste za fantke in punčke ... potem mi šine, da nekateri ne vedo ali pa ne žellijo vedeti sploa deteca in za tiste je treba nekaj v nevtralnih barvah... Saj si predstavljate kako to gre. Pa sem barvala in barvala in na koncu tudi pobarvala. Potem pa je bil že čas za posteljo ...

Naslednjega jutra, so me pobarvani odtiski, počakali ravno tam kjer sem jih zvečer pustila in me zelo mučili, nisem hotela klasične voščilnice, hotela sem nekaj drugačnega. Malo sem pobrskala po internetu za kakšno idejo, pa nisem našla nič kar bi bilo vredno preizkusiti. 

Bom nehala dolgovezit in preprosto pokazala kaj je nastalo ...

P.S. rumena in zelena štorklja še vedno čakata ;)


LUP
Vanja

1 komentar:

  1. Super si pobarvala pa čeprav ob televiziji in spremljanju domačih. Take voščilnice bi bil vesel vsak, ne smao novorojenček :)

    OdgovoriIzbriši