četrtek, 23. marec 2017

Žoga je okrogla ...

Prejšnjo nedeljo sem na Facebook-u malo povprašala, če imajo moji spremljevalci/-ke kakšno željo, kaj bi radi videli. Seveda jehitro našel en prav poseben izziv.
 Draga Silvi hvala za ta izziv, ki mi bo pustil kakšen siv las, pa nič zato, bom pa bolj šarmantna :D
Verjetno se sprašujete pred kakšen izziv me je postavila naša Silvi. Bom objavila kar celotno objavo.

Izziv je torej: fantovske voščilnice s starostno omejitvijo med 10 in 16 ... 
Preden se lotim dela, moram narediti eno majhno raziskavo kaj fante v tej starosti sploh zanima. 
Šport, glasba, računalniki, telefoni, punce?
 Ko vse skupaj nagruntam vsekakor pokažem kaj bo na to temo nastalo ...

Danes pokažem sicer eno fantovsko voščilnico, ki je nastala sicer za enega malo starejšega fanta, ki je nogometni navdušenec, ampak bi vsekakor sodila v to kategorijo.

Se pa vsekakor priporočam za namig in ideje kaj fante v tej starostni skupini zanima, bom zelo hvaležna. Izvedba pa bo vsekakor zanimiva :D

Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,
Vanja

5 komentarjev:

  1. Za to starostno skupino je res težko narediti voščilnice, sploh če nimajo kakšnih posebnih hobijev. tale tvoja je dobra. Me pa že zelo zanima kaj nam boš še pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vanja, super idejo je dala Silvi in ker imam pri hisi dva fantka, se priporocam se za nadaljnje objave! No, sama sem se pa vezano na tole temo spomnila se drugega izziva ... sem ravno dobila narocilo za voscilnico za tridesetletnika ... Kako se lotiti voscilnice za moskega, ko nimas pri hisi ravno "moskih" stampiljk in izrezov ala vijaki, odtisi gum, motorji in avtomobili, vrcki piva, kravate in brki in kar je se tipicno oz. bolj stereotipno moskega ... Pa ne me narobe razumeti, jaz se bom z narocilom ze spopadla po svoje, ampak tako ... za kdaj drugic oz. za inspiracijo pa vedno pridejo prav se kaksne ideje. Ce ti je, seveda ... ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. In ja, voscilnica je super razigrana in cisto ta prava fantovska! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ta je za enega "fanta", ki se resno spogleduje s 40-ko, je pa navihan in za neumnosti, kot kakšen 10-letnik ;) Nekaj idej sem nabrala in jih bom skušača v najkrajšem možnem času realizirat ;)

      Izbriši
  4. Čudovita je... ja za te fante je "problem" no ali pa ne, saj ponavadi imajo kakšen hobi, pa potem to uporabim. No našega 14 letnika zanima nogomet, videi na telefonu, rač. igrice...itak. No zanima ga tudi kuhanje :-).

    OdgovoriIzbriši