sreda, 29. marec 2017

Izziv: fantovske voščilnice za starost 10 - 16 ~ tretja runda

V mojih časi je bil luksuz, če si imel kakšno računalniško igrico, tehnologija se razvija in napreduje,  a v modo prihajajo nazaj raznorazne igralne konzole in igre, tudi take bolj retro. Vem, da je Playstation še vedno popularen in da se še vedno igra s pomočjo tega ...


... in ker so fantje bolj navdušeni nad igricami kot dekleta, se mi je ta ideja, ki sem jo našla na Pinterestu zdela imenitna. Ni nova, sem prepričana, da jo je katera izmed vas že realizirala, ampak čisto paše v ta naš izziv :D

Tudi tokrat sem si poiskala model na spletu in ga obdelala na povsem enak način kot pri izdelavi kape iz prve objave.  Malo sem se poigrala z gumbi, ki sem jih izrezala s pomočjo različnih okroglih rezalnih šablon, dodala nekaj senčenja in voščilnica je gotova.

En lep ustvarjalni pozdrav do naslednje objave,
Vanja

2 komentarja: