ponedeljek, 27. marec 2017

Izziv: fantovske voščilnice za starost 10 - 16 ~ prva runda

V tednu, ki je za nami sem imela obilo časa za razmišljanje in brskanje za idejami, ki bi jih lahko predstavila v izzivu pred katerega sem bila postavjena. Pinterest je tudi tokrat natrosil nekaj idej, ki jih bom skušala realizirat in delit z vami. 
Ti fantje so mi čisto zmešali glavo ... Še vedno raziskujem kaj fantje v tem starostnem obdobju počnejo, skoraj prepričana sem, da imajo hobije in različna zanimanja.  
Prepričana pa sem, da fantje tudi modno ozaveščeni in kape s šilcem so verjetno ena taka stvar, ki je popularna in in v tem starostnem obdobju, zato je danes, kot prva v seriji fantovskih voščilnic nastala voščilnica v obliki kape, ki izgleda nekako tako. Ker je prva in testna je še nekoliko slabo "zašita"


Kako je nastala?
Na spletu sem poiskala model/predlogo za izdelavo kape. Našla sem jo na spletni strani, ki ponuja velik nabor tovrstnih predlog (http://houseofstirfry.com/chia/ ).

Izbrano datoteko sem si prenesla na računalnik in jo nekoliko obdelala kar v programu za urejanje besedil Word, kjer sem čisto po kmečko spremenila velikost modela do take mere, da lahko kapo izrežem iz običajne kvadratne osnove za voščilnico. Verjetno se sprašujete zakaj, odgovor je preprost, da si nekoliko olajšam delo. ;)  Nato sem kapico dvakrat natisnila. Nato sem kapo izrezala in plastificirala, saj na ta način podaljšam obstojnost mojih "domačih šablon".
Verjetno se sprašujete tudi zakaj sem si kapo natisnila dvakrat. Odgovor je preprost in se skriva na že na zgornji sliki, pa tudi na spodnji sliki.


Leva kapa je cela in sem jo uporabila, da sem izdelala osnovo naše voščilnice, kapa na desni, pa je razrezana ma pol, ločeni sta osnova kape in šilc. Na ta način lahko kapo sestavim v poljubni kombinaciji.
Mojo voščilnico sem tako izdelala v rumeno zeleni kombinaciji, sami kapi sem dodala potisk, ki sem ga ustvarila s pomočjo kompleta štampiljk Ne-strašne pošasti iz Najlepšega para. Samo kapo sem tudi posenčila z barvnima blazinicama, za piko na i, pa sem vse skupaj nekoliko bolj povdarila s pomočjo Distress markerjev. Na koncu sem dodala še številko 15, brez težav pa bi na jo nadomestila s katero koli številko.  Tako je nastala prva, testna voščilnica v obliki kape.
Upam, da vam je bila tale današnja objava všeč in da vam bo pomagala pri izdelavi fantovskih voščilnic ;)

En lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,
Vanja

12 komentarjev:

  1. Vanja ker super ideja <3 love, hugs & kisses...xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Vanči, odlično si nagruntala ta fantovski izziv, lepo od tebe, da svoje ideje deliš. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, ga je Silvi nagruntala namesto mene, jaz samo realiziram izziv. Sem prepričana, da bodo koristne :D

      Izbriši
  3. u čudovita ideja, hvala za link :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo! Super fantovska voščilnica <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobra ideja, kot je že Maja napisala, prav frajerska. Hvala za link.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično si tole izpeljala in hvala za vsa navodila in linke. Pa to, da plastificiraš tovrstne šablone je tudi odlična ideja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vanci, super ideja! S tole kapo res ne mores zgresiti, ker je tako fantovska!

    OdgovoriIzbriši