torek, 31. januar 2017

Tema meseca januarja ~ ALBUMI ~ Izdelava preprostega albuma

Zadnji dan našega druženja se bom posvetila izdelavi res zelo preprostega albuma.
Za izdelavo sem uporabila kuverte (kupila sem jih v Tediju). Ker se zna zgoditi, da bo tale objava dolga, se bom kar hitro lotila dela :D

Kot rečeno za izdelavo albuma bomo potrebovali kuverte/ovojnice, sama za to obiliko albuma uporabim tri. Izbiro glede velikosti prepuščam vaši izbiri. V naslednjih korakih predstavljam postopek vezave tovrstnega albuma. Naj pa povem, da običajno pred samo vezavo pripravim izrabrane dekorativne papirje jih odrežem na ustrezno velikost in jih pripravim za lepljenje, ki ga običajno izvedem pred samo vezavo.

Ovojnice  najprej "zapremo", pri tem sem jaz uporabila obojestranski lepilni trak. V naslednjem koraku prepognemo ovojnice na polovico.
Prepognjene kuverte ustavimo eno v drugo, kot kaže spodnja slika.
S pomočjo ravnila odmerimo sredino in z njeno pomočjo na levo in desno ustrezno razdaljo, kjer bomo naredili luknje, za našo vezavo. 
 Za izdelavo lukenj uporabimo oster predmet, sama uporabljam šilo, lahko bi uporabila manjši luknjač, škarje ... Skozi tako nastali luknjici napeljemo vrvico ali tanjši satenast trak, ki ga nato s sprednje strani zavežemo v mašno.
 Tako je osnova za album pripravljena, sledi še dekoriranje in na koncu lahko album izgleda nekako tako.
 
 
 
 
 
 




Za vse, ki pa lažje delate, tako da gledate videoposetek, vabim k ogledu spodnjega.

En lep ustvarjalni pozdrav in hvala vsem, ki ste skozi celoten januar spremljali objave na temo albumov, sem prepričana, da bom naredila še kakšno objavo na to temo ;)

Vanja

p.s. pokukajte na moj blog tudi jutri, kjer vas bo čakala bonus objava na to temo ;)

3 komentarji:

  1. O super ideja s kuvertami,sem že razmmišljala kako bi bilo najlažje naredit osnovo,pa so se mi kartoni zdeli kar okorni... A kdaj narediš tudi samo z lepljenjem,brez vrvice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Različne vezave sem že delala tudi take z leplenjem :)

      Izbriši
  2. Ves mesec sem spremljala tvoje objave z koristnimi nasveti scrapbookinga. Ob koncu se ti res najlepše zahvaljujem zanje. Si prava zakladnica znanja in idej. Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši