nedelja, 22. maj 2016

Poroka v vintage stilu

Včeraj je bil en lep dan, poln različnih doživetij in pustolovščin. Med drugim sem bila vabljena tudi na en predporočni piknik in ker mi je zaigralo srceže, ko sem izvedela za poroko, je padla odločitev, da bodočima zakoncema naredim poročni album v mojem stilu tako za tiste prve in posebne fotografije, za potežitev prve radovednosti ;) 
Bodočo nevesto, sem v enem "resnem" pogovoru, povprašala po poročnih barvah in klasična bela v kombinaciji s krem barvo, čipkami, juto, barvo lesa so bile barve, ki bodo prevladovale. Vintage stil, pravim jaz temu ... 

Prsti so se kar sami zapodili med papir in dodatke in se lotili dela, kaj je nastalo si lahko pogledate v spodnjem videu, kjer sem nekaj besed namenila tudi klasičnim scrapbook albumom.


Pa še fotografije samega albuma in voščilnice, ki je nastala.



Lep pozdrav do prihodnjič,

9 komentarjev:

  1. Vanja, kapo dol. Naredila si album 1A. Vse na njem mi je všeč, lepe barve in dodatki, zapisi. In voščilnica lepo paše k zraven.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgleda! Bo čudovit spomin na ta dogodek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vanja, prava paša za oči. Koliko čudovitih stvari si tokrat pokazala. Album in voščilnica sta svetovna. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala punce, za tako lepe odzive :D to me zelo veseli

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, tole je pa vrhunsko, kako obvladaš te albume, pa vsaka stran čisto posebna, vsaka čast.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to je moja paradna disciplina ;) začela sem sicer z voščilnicami, ampak albumi so me čisto zasvojili ...

      Izbriši
  6. Krasen album, zelo lepo narejen in skombiniran z različnimi papirji in dodatki. Tudi voščilnica je bila čudovito darilo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Po izgledu albuma vidim, da si resnično uživala, ko si ga izdelovala.:-) Krasen je. Tudi pripadajoča voščilnica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši