četrtek, 19. maj 2016

Mini Gorjusska

Včerajšnji sončni dan sem izkoristila za malo packanja ; )
Končno sem iz moje zaloge povlekla mini štampiljke Gorjuss punčk, mimogrede sem naletele še na kos akvarelnega papirja in pod noge so mi prišli Distress markerji, kar se je zgodilo, pa je itak samoumevno ;)


Pri končnem izdelku, so poleg že zgoraj omenjenih nastopali še različni pripomočki iz Najlepšega para.


Lep ustvarjalni pozdrav,
 

5 komentarjev:

  1. Najprej sem mislila, da bo ostalo le pri tagu :) Všeč mi je ljubka deklica in krasno sestavljena voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem tudi sama mislila, da bo ostalo pri tagu, pa me je potem premamila voščilnica ;)

      Izbriši
  2. Čudovita je v zeleni. Tudi sama sem po naključju odkrila, da ji zelena zelo pristoji. Res je srčkana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušna in lepo pobarvana pupika, krasen tagec in čudovito ozadje na voščilnici. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica v prelepih barvah. Lp

    OdgovoriIzbriši