sreda, 16. marec 2016

SOTV - diStresna ozadja

Zopet odkrivamo toplo vodo v sredo ;)
Že nekaj časa nazaj so se po facebooku in youtube pojavila pisana ozadja, ki nastajajo s pomočjo Distress blazinic. Z mešanjem različnih odtenkov barv s pomočjo aplikatorjev in malo domišljije. Ko se je euforija nakoliko pomirila, sem se lotila packanja tudi sama ;) Tokrat žal nimam poslikanega postopka, ker me je tako potegnilo v mešanje barv, da sem na fotografiranje postopka čisto pozabila. 
Uporabila sem akvarelni papir, na katerega sem najprej odtisnila voščilo z embosirno blazinico, posula z belim embosing prahom in utrdila napis z vročo pištolo. Šele na to sem se lotila barvanja in nastale so naslednje voščilnice.
Naj povem še to, da so se mi kljub napisu voščilnice zdele nekoliko puste, zato sem jim dodala še metulje, izrezane iz istega kosa ali iz belega papirja. 


 Do prihodnjega odkrivanja tople vode en lep pozdrav,
Vanja <3

3 komentarji:

  1. Lepa kombinacija barv. Krasne voščilnice z minimalnimi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa in pisana ozadja ter čudovite voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fajn antistresno deluje tole v vseh ozirih. Čudovite so prav vse po vrsti ;)

    OdgovoriIzbriši